Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 16:28:43 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/28177 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Teemandi tn 2 (Ringtee Selveri 
elektriautolaadija) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tartu linn, Teemandi tn 2 Ringtee Selveri 
elektriautolaadija

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27174181>  (menetlus nr: 
460474), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (HARRI PÄRSIM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister